Bekkers ADL » Tarieven

Tarieven

Mijn minimum tarieven in 2020 per uur, exclusief BTW

  • Administrative werkzaamheden/boekhouding: € 50,-
  • Controle werkzaamheden /jaarrekening samenstellen: € 65,-
  • Fiscaliteiten en juridische advieswerkzaamheden: € 90,-

Tarieven worden samengesteld afhankelijk van de werkzaamheden voor U.

 

U bepaalt wat u betaalt

 

De kosten van uw administratie zijn afhankelijk van meerdere factoren:

  • het aantal boekingen van inkoop- verkoop- bank- en kasstukken
  • het aantal werknemers
  • de mate van investeren
  • de wijze van financieren
  • de structuur van de onderneming
  • het aantal aangiften

 

Allemaal elementen die bepalend zijn voor de hoeveelheid werk die er mee is gemoeid. Uiteindelijk bepaalt u zelf wat u door mij laat uitvoeren en wat niet. Zo kunt u zelf het nodige voorwerk doen. Denk aan de orderadministratie, de facturering, de boekhouding of de BTW aangifte.

Uiteraard is ook de manier waarop u de gegevens aanlevert van belang. De oude schoenendoos of alles gesorteerd op in- en verkoopfacturen, bank en kas, genummerd en op datum in een map, zonder dat er iets ontbreekt, dat maakt natuurlijk verschil.

Diverse ondernemers met een eenmanszaak zonder personeel laten door mij hun administratieve en fiscale zaken verzorgen voor niet meer dan € 1.200,- per jaar.

Indien U wil besparen op uw administratie- en accountantskosten doen ik u graag een offerte toekomen na kennismaking bij uw bedrijf.

Vele klanten zijn U voorgegaan en tevreden over mijn werkwijze en accuraatheid.